MS Windows
briani 27239
XP home dk og sikkerhedsopdatering 811493
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 14-05-03 10:07

Hej i gruppen.
Det er efterhånden almindelig kendt, at en del brugere har måttet
afinstallere denne opdatering, da den gjorde systemet sløvt og i visse
tilfælde helt ubrugeligt hos mange. Andre har tilsyneladende ikke disse
problemer.
Jeg har personligt måttet fjerne den fra mine opdateringer, men kan vi på
længere sigt undvære den?
Har der været noget oplyst fra Microsoft om eventuelle rettelser, eller i
det hele taget hvordan man skal forholde sig?
Det forekommer underligt, at man ikke hører noget, eller er det bare gået
min næse forbi?
hilsen
Jørgen

Fra : Madsen

Dato : 14-05-03 13:24

Jørgen Jørgensen skrev:

> Jeg har personligt måttet fjerne den fra mine opdateringer, men
> kan vi på længere sigt undvære den?

Det er de færreste private som har brug for den opdatering når det
kommer til stykket.

Prøv: <http://support.microsoft.com/?kbid=819634>

> Det forekommer underligt, at man ikke hører noget, eller er det
> bare gået min næse forbi?

Som skrevet i artiklen, så arbejder de på det og ovenstående artikel
hos MS vil blive opdateret lige så snart de udsender fixet. Det samme
vil følgende artikel blive:
<http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-013.asp>

RESOLUTION

Madsen.