MS Windows
briani 27239
Win XP home ed.
Fra : Franck Marker

Dato : 14-05-03 08:49

Hej
Under tilslutning til netværk kan jeg ikke finde muligheden for tilslutning
til domaine, men kun til arbejdsgruppe.
Det betyder at vi ikke kan komme i forbindelse med vores domaine der
fungerer som fil og print og logon server!

Er det kun i Win XP pro det er muligt at logge på en domaine server eller er
denne mulighed lagt et andet sted?

mvh
Franck

Fra : Johnny

Dato : 14-05-03 08:48

"Franck Marker" <franckmarker@tandlaege-huset.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungerer som fil og print og logon server!
>
> Er det kun i Win XP pro det er muligt at logge på en domaine server

JA det er kun i pro, home er til hjemmebrug og ikke mange har domæneserver
hjemme

Hilsen

Johnny

Fra : JSH \(9800\)