MS Windows
briani 27239
Filtype
Fra : H.C. 'HUB' Bruus

Dato : 13-05-03 21:59

Hej allesammen

Jeg har lige hentet en fil ved endelse .smd

Filen hedder themepark.smd og jeg håber det er en form for pakket fil med
spillet Theme Park.
Hvilket program skal jeg bruge for at åbne den?

På forhånd tak,

--
Hilsen,
H.C. Bruus

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 14-05-03 00:24

On Tue, 13 May 2003 22:58:48 +0200, "H.C. 'HUB' Bruus" <hub@amok.dk>
wrote:
>Jeg har lige hentet en fil ved endelse .smd
>Filen hedder themepark.smd og jeg håber det er en form for pakket fil med
>spillet Theme Park.

iflg. Masasoft er der tale om en "Genesis ROM" fil, hvad det så end er
for en størrelse?
http://makeashorterlink.com/?T28662E84
MVH Martin S

Fra : Leo.E

Dato : 14-05-03 17:11

"H.C. 'HUB' Bruus" <hub@amok.dk> wrote in message news:<3ec15c82$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Hej allesammen
>
> Jeg har lige hentet en fil ved endelse .smd
>
> Filen hedder themepark.smd og jeg h?ber det er en form for pakket fil med
> spillet Theme Park.
> Hvilket program skal jeg bruge for at ?bne den?

Hvor har du hentet filen, det kunne godt lyde som en fil
til et spil. f.eks shining force 2 eller sven co-op
Hilsen: Leo

Fra : H.C. 'HUB' Bruus

Dato : 14-05-03 22:25

Okay tak til jer begge