MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP: hvorfor er Open fil boksen så lille?
Fra : paul

Dato : 13-05-03 19:54

Hver gang man skal åbne en fil indefra et program kommer den velkendte filsøgerboks. Når
man har mange filer skal man så gribe musen og scrolle. Man kan også trække i nederste
højre hjørne for at gøre boksen større.

Er der ikke en mulighed for at få boksen til at åbne fuldskærm? Eller er der et sted i
Registry hvor man kan få en større defaultstørrelse for boksen?

Tænk at millioner af XPbrugere til enhver tid slider på deres mus, bare fordi MS synes
det er smart med små dialogbokse.....Og tænk på dem som til sidst får gigt i
håndleddet...

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 14-05-03 01:36

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fordi MS synes
> det er smart med små dialogbokse.....Og tænk på dem som til sidst får

Hmm hmm, ved hvad du mener. Den mulighed er jeg ikke lige faldet over...
Kan man få gigt af at bruge mus?

Jakob

Fra : Leo.E

Dato : 15-05-03 08:07

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> wrote in message news:<3ec18f51$0$58851$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> filsøgerboks. Når
> trække i nederste
Jeg er ikke helt med her, de bokse der kommer frem i min har mulighed
for at maksimere, hvis det ikke er nok, bruger jeg f11.
Men, er det kør du mener?
Hilsen: Leo