MS Windows
briani 27239
Kan ikke downloade exe-filer med et klik
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 13-05-03 09:09

Jeg har overtaget en gammel installation, så jeg ved ikke, hvor eller
hvornår fejlen er opstået, MEN:

Når jeg vil downloade en exe-fil fra webbet, bliver jeg nødt til at
højreklikke på den og vælge "Gem som". Hvis jeg bare klikker på den, skifter
billedet i min browser til et ikon, der forestiller et billede.

Jeg har prøvet at gå ind i "Filtyper", og der ligger en type, der hedder
"Program":

Filtype: EXE
Indholdstype (MIME): application/x-msdownload
Åbnes med: [EXECUTABLE]

Er det korrekt?

Jeg kører WinNt 4.00.1381

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-05-03 18:23

Prøv at tømme din cache i IE og se om ikke det hjælper.