MS Windows
briani 27239
IE animation øverst til højre
Fra : Cyberbob

Dato : 12-05-03 16:37

Er der nogen mulighed for at ændre den ?

og hvis ja hvordan og med hvad ? eventuelt nogen fede animationer jeg kan
prøve... bare send emails med filerne... (bare huske lige at skrive det er
fra usenet... ellers sletter jeg dem nok som spam... ;)

--
-Cb

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-05-03 17:30

Cyberbob wrote:

> Er der nogen mulighed for at ændre den ?

Gå ind på Google, og søg på ordene "throbbers", "internet" og
"explorer". Så får du links til en masse sider, der både har små
animationer til browseren og vejledning i, hvordan du udskifter dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Cyberbob

Dato : 12-05-03 17:53

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:3EBFCBF3.7F26
@kimludvigsen.dk:

> Gå ind på Google, og søg på ordene "throbbers", "internet" og
> "explorer". Så får du links til en masse sider, der både har små
> animationer til browseren og vejledning i, hvordan du udskifter dem.

hmmm

har lidt svært ved at finde den helt rigtige... den øverst har en guide men
jeg synes ligesom den er lidt mangelfuld overfor IE 6.0.

kan du ikk give mig et link til noget der er brugeligt ? håber ikke det er
for meget besvær... :)

--
-Cb

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-05-03 20:22

Cyberbob wrote:

> har lidt svært ved at finde den helt rigtige... den øverst har en guide men
> jeg synes ligesom den er lidt mangelfuld overfor IE 6.0.

Jeg sidder ikke lige med en åben Windows, så jeg har ikke tjek på
throbber-forskellene mellem de forskellige Windows-/browserudgaver. Men
du kan finde en vejledning (på engelsk) til udskiftningen på henholdsvis
XP og Windows 98 her:
http://shor.ter.dk/967849940
og en række forskellige animationer her:
http://www.resexcellence.com/user_throbbers.shtml

--
Mvh. Kim Ludvigsen