MS Windows
briani 27239
Og hvordan er det nu liiiige....
Fra : AG

Dato : 11-05-03 19:01

man helt selv bestemmer hvilke programmer der skal starte op, og ikke starte
op, når XP booter... og hvordan kommer jeg ind i programmet der styrer det?

På forhånd tak

AG

Fra : Mette og René

Dato : 11-05-03 19:04

> man helt selv bestemmer hvilke programmer der skal starte op, og ikke
starte
> op, når XP booter... og hvordan kommer jeg ind i programmet der styrer
det?

kan du ikke bare kopier en genvej ind i startup i startknappen/programs?:)

René

Fra : AG

Dato : 11-05-03 19:47

"> kan du ikke bare kopier en genvej ind i startup i
startknappen/programs?:)

> René

Jow... det kunne man sgu også... mange tak

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-05-03 19:15

In dk.edb.system.ms-windows, AG wrote:

> man helt selv bestemmer hvilke programmer der skal starte op, og
> ikke starte op, når XP booter... og hvordan kommer jeg ind i
> programmet der styrer det?

Du tænker sikkert på Start -> Kør -> msconfig.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : AG

Dato : 11-05-03 19:47

"> Du tænker sikkert på Start -> Kør -> msconfig.

> --
> Lars Stokholm
>
> "I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Nemlig! Takker... !

Men hvordan er det jeg lægger programmer ind i den menu?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 20:22

"AG" <geitner_fjernes_@get2net.dk> skrev :

>Men hvordan er det jeg lægger programmer ind i den menu?

Kan du ikke, programmet skal være lavet til det, brugt startup i
stedet for som tidl. foreslået.

Fra : AG

Dato : 11-05-03 20:31

> Kan du ikke, programmet skal være lavet til det, brugt startup i
> stedet for som tidl. foreslået.

Jeg takker og bukker

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-05-03 22:06

On Sun, 11 May 2003 20:46:53 +0200, "AG" <geitner_fjernes_@get2net.dk>
wrote:

>"> Du tænker sikkert på Start -> Kør -> msconfig.

>Nemlig! Takker... !
>
>Men hvordan er det jeg lægger programmer ind i den menu?

Det kan du ikke. Du kan lægge dem i start biblioteket inde i
programmer.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 20:42

Martin Schultz <msh@vmsbox.cjb.net> skrev :

>Det kan du ikke. Du kan lægge dem i start biblioteket inde i
>programmer.

Og du må gerne sætte tiden rigtigt.