MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gem billede som
Fra : Wa'da'galt?

Dato : 09-05-03 17:51

Når jeg vil gemme billeder ved at højreklikke og vælge gem billede som...
får jeg kun lov at vælge BMP-formatet, selv om billedet er i jpg.
Det gælder både i IE 6 og OE 6

Nogle gode ideer ??

Hilsen BB

Fra : Klitgaard

Dato : 09-05-03 18:07

"Wa'da'galt?" <sorry@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg vil gemme billeder ved at højreklikke og vælge gem billede som...
> får jeg kun lov at vælge BMP-formatet, selv om billedet er i jpg.
> Det gælder både i IE 6 og OE 6

Tøm Temporary Internet Files og genstart.

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Wa'da'galt?

Dato : 09-05-03 19:19

Takker meget...

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-05-03 08:08

On Fri, 9 May 2003 19:06:34 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@FJERNprivat.dk> wrote:

>Tøm Temporary Internet Files og genstart.
og sæt størrelsen ned fra de ca. 600-1200 mb til fx. 30 mb at IE skal
gemme for ellers tager det en evighed at tømme Temporary Internet
Files

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-