MS Windows
briani 27239
Udlæsning af Mb ved download
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 09-05-03 02:53

Jeg har fået ADSL hos TDC med en ordning at jeg skal betale 0.50 kr pr. Mb.
Er der et sted i XP hvor jeg kan se hvor mange Mb jeg har brugt.

Nils

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-05-03 08:24

On Fri, 9 May 2003 03:52:32 +0200, "Nils Boesgaard"
<ejby_elektronik@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har fået ADSL hos TDC med en ordning at jeg skal betale 0.50 kr pr. Mb.
>Er der et sted i XP hvor jeg kan se hvor mange Mb jeg har brugt.

Nææ men du kunne downloade programmet dumeter.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Leony

Dato : 09-05-03 10:10

"Martin Schultz" <msh@vmsbox.cjb.net> skrev i en meddelelse

> Nææ men du kunne downloade programmet dumeter.

Vær opmærksom på at den også medregner trafik på lokalnettet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Frede Sørensen

Dato : 09-05-03 16:45

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

Dumeter kan altså indstilles på mange måder. Det bevøver ikke medtage
lokaltrafikken.

Fra : Leony

Dato : 10-05-03 14:54

"Frede Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk> skrev i en
meddelelse news:3ebbcce7$0$247$bc7fd3c@news.sonofon.dk

> Dumeter kan altså indstilles på mange måder. Det bevøver ikke medtage
> lokaltrafikken.

Hvordan skal indstillingerne i så fald være og i hvilken version er
dette tiltag blevet gjort?

Fra : Leony

Dato : 09-05-03 10:09

"Nils Boesgaard" <ejby_elektronik@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået ADSL hos TDC med en ordning at jeg skal betale 0.50 kr
> pr. Mb. Er der et sted i XP hvor jeg kan se hvor mange Mb jeg har
> brugt.

Hvilken løsning er det? Er detWebspeed?
Har TDC ikke en side hvor du kan se hvor meget du har brugt?
Håber de første 5 GB er gratis ellers kan det hurtigt blive en kostbar
affære.

Fra : LarsJ

Dato : 10-05-03 20:06

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in

> Hvilken løsning er det? Er detWebspeed?
> Har TDC ikke en side hvor du kan se hvor meget du har brugt?
> Håber de første 5 GB er gratis ellers kan det hurtigt blive en kostbar
> affære.

er det ikke lidt tricky, at sætte prisen til 50 øre pr. mb..? Kan det ikke
kun betale sig, hvis man kun surfer på nettet uden at hente store filer?

nogen, der har nogle konkrete beregninger på hvor meget man henter med
bredbånd i snit om måneden, så man evt. kunne sammenligne?
--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Leony

Dato : 11-05-03 12:47

"LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> skrev i en meddelelse

> er det ikke lidt tricky, at sætte prisen til 50 øre pr. mb..? Kan det
> ikke kun betale sig, hvis man kun surfer på nettet uden at hente
> store filer?

Jo, derfor håber jeg at de første 5 GB er gratis.

> nogen, der har nogle konkrete beregninger på hvor meget man henter med
> bredbånd i snit om måneden, så man evt. kunne sammenligne?

Det varierer meget fra bruger til bruger.
En downloader 4 film om dagen, mens en anden udelukkende tjekker sin
mail.

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-05-03 14:58

On Fri, 9 May 2003 11:09:20 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Håber de første 5 GB er gratis ellers kan det hurtigt blive en kostbar
>affære.

Det kommer dda an på hvad pprisen er...

Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-05-03 21:01

Som han skrev "0,50kr pr MB"

Fra : Leony

Dato : 12-05-03 14:11

> Det kommer dda an på hvad pprisen er...

IMO, uanset hvrodan det vendes og drejes så er det dyrt (50 øre pr MB).