MS Windows
briani 27239
Service Pack Win 98
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 08-05-03 18:04

Hej NG

Min søn er ved at instalere Championship Manager 4, men instalationen
stopper og systemet beder om en bedre Service Pack.
Jeg har været inde på Microsoft.com for at finde en opdatering men uden
held, er der nogen i gruppen der kan hjælpe mig

MVH

Fra : DonE

Dato : 08-05-03 19:06

Jørgen Jensen skrev noget i stil med det her:
> [...]
> Jeg har været inde på Microsoft.com for at finde en opdatering men
> uden held, er der nogen i gruppen der kan hjælpe mig

Mener at have læst et sted, at der *ikke* længere er opdateringer
på deres side. Sidste mulighed for opdate var starten af April.

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål,

Fra : Thomas

Dato : 08-05-03 19:59

On Thu, 8 May 2003 20:05:37 +0200
"DonE" <don_e@net.INVALID> wrote:

> Mener at have læst et sted, at der *ikke* længere er opdateringer
> på deres side. Sidste mulighed for opdate var starten af April.

Prøv altid google.. google er din ven: www.google.com = bedste
søgemaskine på nettet...

såfremt det er en standart win98 og ikke en SE så kan du vist ehnte en
servicepack her:
http://unit.villanova.edu/support/menu/downloads/service%20packs/windows_98_service_packs.html

Ellers må du gøre som jeg gjorde, og søge på google for at finde flere
muligheder hvis linket er nede eller lign.....

Venligst

thomas

Fra : IzNoGoUd

Dato : 09-05-03 10:06

On Thu, 8 May 2003 19:04:11 +0200, "Jørgen Jensen" <jensen@has.dk>
wrote:
>Jeg har været inde på Microsoft.com for at finde en opdatering men uden
>held, er der nogen i gruppen der kan hjælpe mig

Nu når "vi" er ved 98'eren!

Kan man ikke lave en slipstream installations cd ligesom 2000 og xp,
med alle opdateringerne på til 98'eren?

Ups! Er det lovligt at lave sådan en cd når man har en gyldig/købt
nøgle?

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-05-03 16:53

IzNoGoUd skrev :

> Nu når "vi" er ved 98'eren!
>
> Kan man ikke lave en slipstream installations cd ligesom 2000 og xp,
> med alle opdateringerne på til 98'eren?

Det tror jeg faktisk ikke!

> Ups! Er det lovligt at lave sådan en cd når man har en gyldig/købt
> nøgle?

Ja det er det. Microsoft tillader kopier af deres CD'er, sålænge det rigtige
licensnummer haves.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk