MS Windows
briani 27239
Microsoft imaging i XP ???
Fra : Danny

Dato : 08-05-03 06:46

Hej

Hvor finder jeg Microsoft imaging i windows XP ???. Det ligger jo fast i 98
og 2000. Jeg kan ikke finde det på cd'erne til Win98 eller Win2000, er der
nogen der kender et link til internettet, hvor jeg kan downloade det fra ??

Mvh

Danny Moestrup

Fra : Cox

Dato : 08-05-03 09:37

On Thu, 8 May 2003 07:45:42 +0200, Danny wrote:

> [...]
> nogen der kender et link til internettet, hvor jeg kan downloade det fra ??

Ved ikke om Imaging findes til XP, men hvorfor ikke downloade f.eks.
IrfanView istedet? Det kan det samme som imaging plus en hel del mere. Og
prisen er også ganske fornuftig

http://www.irfanview.com/

TC