MS Windows
briani 27239
Messenger....
Fra : Gøsta Mathisen

Dato : 07-05-03 22:33

Hejsa...

Jeg har lige downloaded messenger 5.0. Jeg har stadigt den "gamle"
messenger. Hvordan sletter jeg den?

Har prøvet at gå ind i fjer/tilføj programmer, men der kan jeg kun finde
messenger 5.0.

Hvad gør jeg for at slette den for det er irreterende at de begge iconer er
nede ved uret. Det er også kun 5.0 der er i msconfig/start.

Mvh
Gos

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 22:32

> Jeg har lige downloaded messenger 5.0. Jeg har stadigt den "gamle"
> messenger. Hvordan sletter jeg den?

Det er nok verdens mest stillede spørgsmål. Nå, skidtpyt:
[Start] --> [Kør...] --->
[RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove]

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Nu også med spinat !

Fra : Gøsta Mathisen

Dato : 07-05-03 22:37

> Det er nok verdens mest stillede spørgsmål. Nå, skidtpyt:
> [Start] --> [Kør...] --->
> [RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove]

Det var saftsusme hurtigt..... Kunne du det i hovedet??

Tak for det....

Gos

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 22:47

> Det var saftsusme hurtigt..... Kunne du det i hovedet??

Sådanne ting har jeg liggende

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-05-03 02:02

Trygleren [9000] 's insignificant opinion was stated in:
3eb97f9a$0$83055$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Sådanne ting har jeg liggende

Fjerner det ikke den nye, og lader 4.7 være?
Jeg ved det ikke selv og orker ikke at teste, blot en tanke...
Gøsta kan vel fortælle hvilken der forsvandt ?

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-03 02:40

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev :

>Fjerner det ikke den nye, og lader 4.7 være?

De to messenger er mere eller mindre forskellige, 4.7 er Windows
messenger og 5.0 er msn messenger.

Fra : Gøsta Mathisen

Dato : 08-05-03 07:51

Den fjerne 4.7

Gos

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 08-05-03 09:51

> Fjerner det ikke den nye, og lader 4.7 være?

Nix, jeg er ufejlbarlig - sådan da =)