MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl ved Aktivering af XP Pro
Fra : JapJap

Dato : 07-05-03 20:04

Hej
Jeg har en fejl ed aktivering af min windows xp pro (study) jeg har lavet en
ren installation (ikke update)
jeg er på internettet (adsl) og alt fungere fint.
Jeg har ingen firewall ol.. det er en helt ren installation.

Jeg kan bare ikke aktiver min version

Hvad går galt.???

VH Jacob

Fra : Janner

Dato : 07-05-03 21:12

"JapJap" <JapJap@Jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> jeg er på internettet (adsl) og alt fungere fint.
> Jeg har ingen firewall ol.. det er en helt ren installation.

Vides ikke med den info du giver ... hvad er fejl meddelelsen ? , du kan
blot ringe til MS og få den aktiveret hvis ikke du an få det til virke
online.

HYgge

Jan

Fra : Steffen Hansen

Dato : 07-05-03 21:11

Ring til microsofts support linie, de vil hjælpe dig igennem aktiveringen.

Så vidt jeg husker foreslår aktiveringssystemet selv telefonnnummeret til
den danske afdeling.

/Steffen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 22:23

> Jeg har en fejl ed aktivering af min windows xp pro (study) jeg har lavet en
> ren installation (ikke update)

Øøøh, kan vi blive enige om at windows xp pro study KUN findes i en opgraderingsudgave?
http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1454686
http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1454687

Eller er det bare mig der er galt på den her? Hvis ikke, kan jeg godt forstå du ikke kan aktivere
dit windows, da det er lidt svært at lave en ren installation med en opgradering =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-03 23:09

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev :

>Eller er det bare mig der er galt på den her? Hvis ikke, kan jeg godt forstå du ikke kan aktivere
>dit windows, da det er lidt svært at lave en ren installation med en opgradering =)

Næh, man skal blot smide den cd i, som giver ret til opgradering,
når man bliver bedt om det, så opgraderingsversionen kan se at
man har en windowsversion, som giver en ret til at opgradere.

Så jo, man kan sgtens lave en helt ren installation med en
opgraderingsversion af Windows.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 23:15

> Næh, man skal blot smide den cd i, som giver ret til opgradering,
> når man bliver bedt om det, så opgraderingsversionen kan se at
> man har en windowsversion, som giver en ret til at opgradere.

Javel, det er taget til efterretning.

--

www.hesteskelet.dk <-- Nu også med spinat !

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 18:00

"JapJap" <JapJap@Jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan bare ikke aktiver min version
> Hvad går galt.???

Jeg skulle aktivere min XP grundet opgradering, der ville den heller
ikke "connecte" til Microsoft.
Prøvede et par gange uden held - lod den hvile i et kvarter, så ville
den godt.
Det kunne skyldes et problem med kommunikationen.

Du kan altid ringe som der allerede er blevet foreslået.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/