MS Windows
briani 27239
Cisco 677/Netkort "hænger"
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 07-05-03 01:42

Jeg har fået et irriterende periodisk problem, at min Cisco 677 Router
hænger.

Dvs. Der er grøn lys i POWER, LAN/LNK og WAN/LNK. Der er hurtig blinkende
gult lys i ACT/LAN og fast gul lys i WAN/ACT.

Det hjælper ikke noget at slukke og tænde for routeren. Jeg skal restarte
hele Windows for at jeg kan sende og modtage igen. Så noget kunne jo tyde på
at det ar nedkortet og dets driver det er galt med!?

Mit system er Amitech High Tower 821, Ethernet Netcard, WinXP....... og jeg
bruger Outlook XP og Outlook Express til at kommunikerer med. Som browser
bruger jeg Smart Explorer.

Crossposted i dk.edb Internet.udbydere.adsl
--
Med Venlig Hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Thomas

Dato : 07-05-03 07:13

On Wed, 7 May 2003 02:42:12 +0200
"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote:

> [...]
>
> Mit system er Amitech High Tower 821, Ethernet Netcard, WinXP.......
> og jeg bruger Outlook XP og Outlook Express til at kommunikerer med.
Jeg har nogenlunde det samme problem, når jeg går fra min linus dist.
til min win dist. på samme maskine..

Så bliver min Cisco 677 router utilgængelig på netværket....
Hvis jeg pinger den er den ikke eksisterende på netværket.. Men tager
jeg strømmen til den og derefter lader den reboote ( routeren altså ) så
virker den igen...
Jeg har lagt et spørgsmål op til cybercitys support gruppe.. men nu må
vi se hvad de siger....

Derfor er det ikke megen hjælp jeg kan give lige nu.. desv.

venligst

thomas