MS Windows
briani 27239
Hot video
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 06-05-03 21:06

Jeg har været udsat for at dette lille program har installeret sig selv idag
under program files.
Jeg har for en sikkerheds skyld straks ladet det afinstallere uden at åbne
det.
Er der nogen der har været udsat for det samme?
hilsen
Jørgen

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 06-05-03 21:29

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det.
> Er der nogen der har været udsat for det samme?

Det sker at man får software ind som er uønsket. I nogle tilfælde er det så
snedigt lavet at der skal et specielt program til at fjerne det igen. Det
lader til det du fik bare kunne uninstalles igen.
Jeg bruger "PopUpCop" det blokere for det første popup´s og så blocker det
også når der er noget software som forsøger at tage "bagdøren" (det har
intet med firewall at gøre)
Du kan undersøge om din PC er ren for "bagdørs-software" med følgende
programmer: "adaware" og "spybot" Det ene kan programmer udelukker ikke det
andet, så brug evt. begge. Det gør jeg, med stor tilfredshed!

Jakob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-05-03 06:55

Jørgen Jørgensen wrote:

> Jeg har været udsat for at dette lille program har installeret sig selv idag
> under program files.

Er du sikker på, at du ikke har fået det installeret sammen med et andet
program, eller at du har sagt ja til at få det installeret fra en
hjemmeside? Har du installeret andre programmer samme dag? Hvis det er
fra en hjemmeside, hvilken?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : M.Kay

Dato : 07-05-03 09:38

I know it's awful, but Jørgen Jørgensen wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> [...]
> åbne det.
> Er der nogen der har været udsat for det samme?

jeps, jeg kender en der blev inficeret med hot video.. Hun fik pludseligt
popups omhandlende sex på de særeste tidspunkter. Men spybot klarede
skærene.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie