MS Windows
briani 27239
Organisations diagrammer
Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-05-03 05:24

Hej

Jeg søger et godt lille program til at organisations diagrammer i, nogen
der har nogle forslag til hvad der kan anvendes.

På forhånd tak

Jan Pedersen
cuk@cuk.dk
--
Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 06-05-03 08:14

Jan Pedersen (cuk@cuk.dk) skrev:

> Jeg søger et godt lille program til at organisations diagrammer i,
> nogen der har nogle forslag til hvad der kan anvendes.

Et godt, men stort, program er OpenOffice.
www.openoffice.org

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : ha

Dato : 06-05-03 09:43

> Jeg søger et godt lille program til at organisations diagrammer i,
> nogen der har nogle forslag til hvad der kan anvendes.

Hvis du har officepakken fra MS, omfatter det et lille program
præcist til formålet.
Du skal vælge det seperat under installation, ellers kommer
det ikke med.

mvh
ha

Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-05-03 12:00

ha wrote:

> Hvis du har officepakken fra MS, omfatter det et lille program
> præcist til formålet.
> Du skal vælge det seperat under installation, ellers kommer
> det ikke med.

Hvad hedder det, og hvor ligger det ?? Office XP

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : ha

Dato : 06-05-03 12:33

> Hvad hedder det, og hvor ligger det ?? Office XP

Nu er det office 2000 jeg bruger, men her hedder det
organisationsdiagram. Det skal til-vælges installationen
når du kommer til det punkt, hvor du udvælger de dele
du vil have installeret. For at komme til stedet hvor du
kan vælge, skal du bruge "custom" installation.

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 06-05-03 12:35

.... og så glemte jeg lige. Du skal bare lægge office-cd'en i
og vælge "tilføj programmer", så bør du kunne finde det på
listen.

mvh
ha

Fra : hcma

Dato : 06-05-03 19:40

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder det, og hvor ligger det ?? Office XP

Du har bl.a. et i PowerPoint.
Desuden ligger der et i Word under indsæt ->object og et sted derunder er
det et diagram.
Hvis systemet så melder at funktionen ikke er installeret følger du bare
vejledning med installation.
m v h