MS Windows
briani 27239
Windows Media Player 9
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 05-05-03 13:34

Hej Ng

Jeg prøver igen, da sidste henvendelse ikke hjalp!

Jeg har et problem med at WMP ikke fungere, den siger der er en fejl, jeg
har prøvet at geninstallere den flere gange (også den engelske version), men
den samme besked kommer frem. I min logbog, under administrador kommer denne
meddelse frem;

Fejlagtigt program wmplayer.exe, version 9.0.0.2980, fejlagtigt modul
mmswitch.ax, version 0.9.4.0, fejlagtig adresse 0x00004e86.
Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Det hjælper ikke at klikke på linket, den siger ukendt fejl. Har nogen en
ide om hvad som er galt?

Jeg har Win XP pro med sp1.

Hilsen

Jegvan

Fra : Madsen

Dato : 05-05-03 13:36

Jegvan Durhuus skrev:

> Det hjælper ikke at klikke på linket, den siger ukendt fejl. Har
> nogen en ide om hvad som er galt?

Har du nogle codecs-pakker installeret og hvis du har, hvilke pakker
drejer det sig så om?

Madsen.

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 05-05-03 14:02

> Har du nogle codecs-pakker installeret og hvis du har, hvilke pakker
> drejer det sig så om?

Ja, jeg har, en pakke som hedder WMV9 VCM (som skulle være specielt til WMP
9) og nimo codecs pakken er også installeret. Og en Xdiv, men jeg er ikke
sikker på at det er codecs

Det jeg syntes er underligt er at den heller ikke vil afspille radio (her
behøves vel ingen codecs).

Jeg har også prøvet at gå ind under programmer for at slette hele mappe hvor
WMP´en ligger, men det er ikke muligt, så kommer en besked frem at
programmets bruges af andre programmer (uden at der er andre programmer
åbne).

Jegvan

Fra : Madsen

Dato : 05-05-03 14:15

Jegvan Durhuus skrev:

> og nimo codecs pakken er også installeret.

Prøv at afinstallere den. Så vil jeg næsten vædde på at MediaPlayer
ikke crasher mere.

Madsen.

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 05-05-03 15:16

> Prøv at afinstallere den. Så vil jeg næsten vædde på at MediaPlayer ikke
crasher mere.

Du havde ret, nu fungere den, tak skal du have, men hvordan får jeg så WMP
til at spille filmen, hvis den ikke har de codecs fra nimo pakken, findes de
evt et andet sted?

VH

Jegvan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-05-03 15:22

Jegvan Durhuus wrote:
> Du havde ret, nu fungere den, tak skal du have, men hvordan får jeg
> så WMP til at spille filmen, hvis den ikke har de codecs fra nimo
> pakken, findes de evt et andet sted?

Prøv ACE:
http://download.pchome.de/show.php?SID=2202

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Klitgaard

Dato : 05-05-03 17:40

"Jegvan Durhuus" <jegvan_d@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at spille filmen, hvis den ikke har de codecs fra nimo pakken, findes

SLD Codecpack er go'.

http://www.skynet4ever.tk/

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Madsen

Dato : 05-05-03 15:51

Jegvan Durhuus skrev:

> Du havde ret, nu fungere den, tak skal du have, men hvordan får
> jeg så WMP til at spille filmen, hvis den ikke har de codecs fra
> nimo pakken, findes de evt et andet sted?

Nu fik jeg desværre aldrig svar fra ham som jeg rådede til at gøre
følgende, så jeg ved ikke om det kun er hos mig der fungerer som en
drøm, men jeg har gjort som beskrevet her:

Hvis du ikke længere har indlægget på newsserveren så kan du hente
det her i stedet:
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=Xns935DF2A4B1CAF.thomas@madsen.tdcadsl.dk&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Madsen.