MS Windows
briani 27239
Billedfremvisning i Xp
Fra : Søren C

Dato : 04-05-03 20:57

Hej!

Når jeg har overført billeder fra mit digital kamera til min Pc og jeg vil
se dem bare ved at trykke på filen starter Xp Windows billed og
faxfremviser. Det er som sådan fint nok, men det eneste der kommer frem er
en lille prik. Det er jpg billeder der er tale om. Jeg er altid nødt til at
starte Paint shop pro. Det er lidt irriterende. Hva er der galt?

Venligst

Fra : Leo.E

Dato : 05-05-03 06:14

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message news:<Tfeta.49495$y3.3426912@news010.worldonline.dk>...
> Hej!
>
> Når jeg har overført billeder fra mit digital kamera til min Pc og jeg vil
> se dem bare ved at trykke på filen starter Xp Windows billed og
> faxfremviser.
Har du sat den til at det skal være billed og faxfremviser der åbner?
Egenskaber for billede - åbn med.
Hilsen: Leo

Fra : Søren C

Dato : 05-05-03 15:53

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du sat den til at det skal være billed og faxfremviser der åbner?
> Egenskaber for billede - åbn med.
> Hilsen: Leo

Ja som jeg skrev er det den der åbner hvilket også er fint nok. Men nogle af
billederne viser den bare som en lille prik. Windows mener iøvrigt
billederne er 0x0 pixel. Men jeg kan sagtens åbne og redigere dem i paint
shop pro.

Venligst

Fra : Leo.E

Dato : 06-05-03 06:25

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message news:<tVuta.53116$y3.3516825@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> >
> Ja som jeg skrev er det den der åbner hvilket også er fint nok. Men nogle af
> billederne viser den bare som en lille prik. Windows mener iøvrigt
Hvad står der under egenskaber for de 0 pixel billeder?
Leo

Fra : Søren C

Dato : 06-05-03 22:02

> "Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> Hvad står der under egenskaber for de 0 pixel billeder?
> Leo

Der står det er et jpeg billed og det åbnes med billed og faxfremviser og så
størrelse i kb...
Går jeg ind i dokumentinfo står der Højde 0 pix Bredde 0 pix Bitdybde 8
Lodret opløsning 96dpi Vandret opløsning 96dpi.

Venligst

Fra : Leo.E

Dato : 07-05-03 06:35

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message news:<NoVta.54518$y3.3697162@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> Går jeg ind i dokumentinfo står der Højde 0 pix Bredde 0 pix Bitdybde 8
> Lodret opløsning 96dpi Vandret opløsning 96dpi.
Nu er Windows billedfremviser ikke verdens mest avancerede program,
så hvis du har lyst, så prøv IRFANVIEW:www.irfanview.com/
Det kan det samme og mere til f.eks. slideshow-wallpaper -flytte,slette,omdøbe
filer og hvis du får Plug-in med, kan du også høre musikfiler se avi filer.
Hilsen: Leo