MS Windows
briani 27239
Teksten farer op og ned
Fra : pss

Dato : 04-05-03 15:21

Jeg bruger winXP prof. og har det problem, at ligemegt hvilket program jeg
åbner, så farer teksten hurtigt op og ned. Kender nogen til problemet og kan
du hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Poul

(skulle det være den forkerte gruppe, undskylder jeg allerede nu)

Fra : Leo.E

Dato : 04-05-03 19:15

"pss" <pss@mail.dk> wrote in message news:<3eb521d2$0$24632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Jeg bruger winXP prof. og har det problem, at ligemegt hvilket program jeg
> åbner, så farer teksten hurtigt op og ned. Kender nogen til problemet og kan
> du hjælpe mig?
Gør den det automatisk, eller kører du med hjulet.
Hilsen: Leo

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 04-05-03 20:17

On 4 May 2003 11:15:28 -0700, le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote:

>Gør den det automatisk, eller kører du med hjulet.

Et hår på "linsen" på en logitech optical mouse har jeg været ude
for...

--

/Dan MOrtensen
Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted

Fra : pss

Dato : 11-05-03 09:17

Det sker helt automatisk, efter at have genstartet nogle gange, er problemet
ophørt.

Fra : Leo.E

Dato : 11-05-03 16:41

"pss" <pss@mail.dk> wrote in message news:<3ebe06f7$0$24676$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Det sker helt automatisk, efter at have genstartet nogle gange, er problemet
> ophørt.
Det lyder træls, hvad er det for en tekst du snakker om?
Hilsen: Leo