MS Windows
briani 27239
Midlertidige filer i Win Xp. ?? hvor er de~
Fra : Gugge

Dato : 03-05-03 16:13

Midlertidige filer i Win Xp.

Når man fx ser en internet side, med billeder og ex banner m.m, da jeg havde
Win98, så blevet alt gemt i mappen temp, ellet temp internet files.
Men i XP hvor bliver alle disse downloded filer af..
Jeg synes ikke jeg kan finde dem.

Det samme gør sig gældende, hvis man hører noget musik fra nettet via
windows media player, i win98 kunneman bagefter finde sangen i temp mappen,
men igen i XP er de væk.

Er de der ikke i XP, eller hvor bliver alle disse filer af ??

Kender nogen svaret på dette??

Fra : Madsen

Dato : 03-05-03 16:20

Gugge skrev:

> Er de der ikke i XP, eller hvor bliver alle disse filer af ??

Vælg Tools > Internet Options > Settings i afsnittet Temporary
Internet Files i Internet Explorer. Så kan du se hvor mappen
befinder sig.

Madsen.

Fra : KL

Dato : 03-05-03 19:32

"Gugge" <gugge@image.dk> skrev i en meddelelse
> Midlertidige filer i Win Xp.

Funktioner - Internetindstillinger - Fanen Generelt - Indstillinger
Se aktuel placering
Hilsen KL

Fra : Kale Kop

Dato : 04-05-03 07:26

Se i mappem
c:\Documents and Settings\_dit brugernavn_\Lokale indstillinger\Temp\