MS Windows
briani 27239
Windows 2003
Fra : Kent Friis

Dato : 03-05-03 15:44

Hej

Jeg overvejer at skifte til Windows 2003 på min desktop-maskine på
arbejdet, men jeg kan ikke finde ret meget om den (er den egentlig
frigivet? Det er den nok under alle omstændigheder når jeg engang
får overbevist min chef om at 866 MHz ikke er nok til at køre
Visual Studio .NET). Nå, men mine spørgsmål er:

Screenshots? Ser den ud ligesom XP, eller følger den stilen fra
Windows 2000, helt tilbage til Win95?

Terminal Services: Virker dette som i windows 2000, så man kan have
to remote logins som administrator, samtidig med at man er logget ind
lokalt? I XP er TS jo reduceret til en dårlig efterligning af VNC, så
hvis jeg skiftede til XP, ville jeg miste alle fordelene ved at bruge
TS.

Er der nogen der ved om Terminal Services virker med rdesktop fra en
Linux maskine, eller de har lavet om på protokollen? Det er nemlig
også et krav, for at kunne lave visse ting hjemmefra.

Mvh
Kent
--
unsigned long main = 0xC8C70FF0;