MS Windows
briani 27239
Problemer med USB
Fra : monty

Dato : 03-05-03 14:34

Jeg har en ældre maskine der kører win98. Jeg har købt et Pci usb kort med 2
usb udgange. Begge porte virker og det hele men når jeg sætter min nye
Logitech cordless tast/mus til så hvis maskinen bliver lukket ned så når man
starter op igen så skriver den at der ikke findes noget keyboard.

Hvorfor kan den ikke holde det?

Ligenu er jeg nødt til at have et ekstra keyboard til at ligge ved siden af
computeren. Dette keyboard er koblet til maskinen og det hele men det er den
eneste måde at få mit Logitech til at virke. Det virker bare lidt komisk.
Jeg køber en nyt keyboard men for at få det til at virke er jeg nødt til at
lade det gamle sidde i.

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Dennis

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-05-03 15:15

"monty" <montysnablelA@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
man
> starter op igen så skriver den at der ikke findes noget keyboard.

Det er fordi usb kortet ikke virker under boot.. Derfor brokker bios´en over
at den ikke kan finde noget keyboard...

Kør evt med adabter til ps2 porten til keyboardet.. og musen i USB...

Det går jeg fx selv med mit sæt

> [...]
at
> lade det gamle sidde i.
>
> Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Du kan evt kigge i bios, om du kan slå advarelsen fra... Men du kan jo ikke
kigge i bios´en uden at keyboardet virker