MS Windows
briani 27239
Internet forbindelse mistes
Fra : jørgen

Dato : 03-05-03 11:30

hej har et mystisk problem efter at have lagt xp ind igen
internet kører fint ved brug af internet explorer og outlook express men i
samme øjeblik edonkey2000 v0,48
starter op ryger forbindelsen bruger stofa flatrate
har kørt edonkey før uden problem
for at få gang i internet igen er skal jeg genstarte og tage strømmen af
modemet i et par min
genstart i sig selv er ikke nok

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-05-03 12:35

"jørgen" <xxchristiansenxx@has.dk> wrote in message
> [...]
> har kørt edonkey før uden problem
> for at få gang i internet igen er skal jeg genstarte og tage strømmen af

Det har jeg da hørt et eller andet omkring før....

Det er vist modemmet der går i knæ. Så frem edonkey prøver at oprette måske
3000 forbindelser til forskellige steder..

Prøv at forhøre dig i Stofa´s Interne nyhedsgruppe.. Det er noget med
firmware opgradering af modem.