MS Windows
briani 27239
Tekst under ikoner.
Fra : Pico

Dato : 01-05-03 21:37

Bruger Win XP Pro DK.
Efter en gennemgribende dfragmentering og flytning af filer
er teksten under ikonerne ikke mere gennemsigtige.
Jeg kan ikke finde hvor det er man stiller tekste til at være
gennemsigtig. Kan heller ikke finde det i gruppen, har søgt
langt tilbage.
Jeg mener det er i TveakUI, men jeg kan ikke finde det.
Nogen der kan fortælle mig det ?

Pico

Fra : Pico

Dato : 01-05-03 22:05

Pico wrote:
> [...]
> langt tilbage.
> Jeg mener det er i TveakUI, men jeg kan ikke finde det.

OK, glem det bare. Jeg lagde et gendannelspunkt ind fra i
går.
Det er egentlig i nogle tilfælde en god ting. Hvorfor mon jeg kørte
uden i et års tid. Det er noget hurtigere end at indlægge et image.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 01-05-03 22:57

Pico skrev:

> Kan heller ikke finde det i gruppen, har søgt langt tilbage.

Fra d. 13/04 her i gruppen:
<news:Xns935C85AD4C969.thomas@madsen.tdcadsl.dk> :)

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 02-05-03 18:01

Madsen wrote:

> Fra d. 13/04 her i gruppen:
> <news:Xns935C85AD4C969.thomas@madsen.tdcadsl.dk> :)

Jeg kunne ikke finde den i gruppen, men havde fundet det på Google,
problemet var så bare at det ikke ændrede noget. Jeg prøvede frem og
tilbage og rebootede.
Til sidst kom jeg så i tanke om systemgendannelse.
Pico

Fra : Leo.E

Dato : 04-05-03 08:37

"Pico" <IPdata@mail.dk> wrote in message news:<b8u8a1$dpt7a$1@ID-184913.news.dfncis.de>...

> [...]
> tilbage og rebootede.
> Til sidst kom jeg så i tanke om systemgendannelse.

Hej
Hvis du får lyst senere, uden at køre systemgendannelse
er der et program her der kan gøre teksten gennemsigtig
www.chaossoft.com/trtext.shtml
Hilsen: Leo

Fra : Pico

Dato : 04-05-03 16:56

Leo.E wrote:
> [...]
> Hvis du får lyst senere, uden at køre systemgendannelse
> er der et program her der kan gøre teksten gennemsigtig

Jeg vil helst ikke installere programmer for at rette noget der burde virke,
men for alle tilfældes skyld har jeg hentet det så tak for henvisningen.
I går skiftede satte jeg pauseskærmen til ingen og så var teksten lige-
pludselig ikke transperant igen og jeg kunne ikke få den transperant.
Af andre årsager havde jeg lige lavet en kopi af registreringsdatabasen
så den lagde jeg ind og vupti var teksten transperant igen.
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der ved hvor
i registreringsdatabasen det styres, det ersikkert et ettal og nul der skal
skiftes og så er det jo bare at lave en forminsket regfil at klikke på.
Nogen der har en anelse om det ?
Pico