MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor f....
Fra : Jack Nielsen

Dato : 01-05-03 19:23

Kæmpe problem !

En kunde har problemer med at filer bliver readonly og kommer med fejl som
forsinket skriv til disk eller noget.

Der køres xp arbejdspladser og w2k server med hp switch mellem.

Kunden kører adobe illustrator 9, adobe photoshop og indesign.

Jeg tror det er problemer med thumbnails, der er ihvertfald problemer med
..eps filer når der åbnes mapper på serveren. Det tager ufattelig lang tid
før der kommer illustrator ikoner på filerne og de låser også. Desuden er
der mange pakker der sendes på netværket selvom jeg kun åbner mappen.

Nogle der ved hvad det kan være, evt. godt gæt ??

Håber meget i kan hjælpe, på forhånd tak !

Mvh

Jack

xfut: dk.edb.system.ms-windows

Fra : Morgan Jones

Dato : 01-05-03 22:21

Offline / Caching folders?

Morgan

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 02-05-03 19:09

> [...]
> før der kommer illustrator ikoner på filerne og de låser også. Desuden er
> der mange pakker der sendes på netværket selvom jeg kun åbner mappen.
prøve at slå thumbnails fra med GPO eller på windws XP klient
og se om det hjælper noget

Thomas Bøjstrup Johansen
http://home1.inet.tele.dk/tooms/

Subscribe to http://www.KbAlertz.com and get notified every time Microsoft publishes new Knowledgebase or Support articles