Hvor køber man stikdåser mv.?
Fra : Claus Thorhauge

Dato : 25-03-01 21:26

Jeg er ved at planlægge at plastre hele boligen til med ethernet. Er der
nogen, der har gode forslag til, hvor jeg køber delene som privatkunde?
Jeg skal bl. a. bruge ni stikdåser med både rj45 og det lille tilsvarende
telefonstik - og det eneste sted, jeg har fundet det er hos Greenline til
knap 180 kroner.

Det må da kunne gøres billigere?

venlig hilsen, Claus

Fra : Arne Keller

Dato : 25-03-01 21:50

Hej Claus

"Claus Thorhauge" <claus@thorhauge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilsvarende
> telefonstik - og det eneste sted, jeg har fundet det er hos Greenline

Måske, men det kan helt sikkert gøres bedre, læs evt. mere her:
http://www.kabling.dk/kabling/hjemmet.htm

--
Arne Keller
www.kabling.dk

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 26-03-01 09:08

Hej!

> tilsvarende

En lille kommentar - jeg har brugt RJ45 stik til telefonen også - brug det
miderste par (blå svjh) så sker der ikke noget hvis du skulle komme til at
sætte en telefon i et computerstik. Så slipper du for at skulle købe 2
forskellige slags stik og stikdåser, samt at overveje hvor du skal placere
hvad.

-Thomas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-03-01 05:25

"Arne Keller" <arne.keller@get2net.dk> skrev :

>Måske, men det kan helt sikkert gøres bedre, læs evt. mere her:
>http://www.kabling.dk/kabling/hjemmet.htm

Hej Arne

Har været inde og kigge på siderne - det er flot arbejde, men for mine
halv-elendige øjne er det noget svært at læse teksten udne at skulle
anstrenge dem unødigt
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Snart kørende Scorpio 2.9i 24v Cossworth ?????
eller drømmer man endnu

Fra : Arne Keller

Dato : 27-03-01 06:14

Hej Jan

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hej Arne
>
> Har været inde og kigge på siderne - det er flot arbejde, men for mine
> halv-elendige øjne er det noget svært at læse teksten udne at skulle
> anstrenge dem unødigt

Er det billedet ?
eller teksten generelt ?

Hvis det er billedet, må jeg vel lave et nyt
Det var oprindeligt en hurtig skitse, som nok har fået lov at overleve
for længe.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 27-03-01 15:31

Arne Keller wrote:

> [...]
>
> Hvis det er billedet, må jeg vel lave et nyt
> Det var oprindeligt en hurtig skitse, som nok har fået lov at overleve

Teksten er eksemplarisk, både størrelse og indhold.
Billedet er næsten "ulæseligt" (måske lysere tegning? )

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Arne Keller

Dato : 27-03-01 15:34

Hej Erik

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Teksten er eksemplarisk, både størrelse og indhold.

Mange tak.

> Billedet er næsten "ulæseligt" (måske lysere tegning? )

Tænkte jeg det ikke nok, jeg troede kun det var mig selv der ikke kunne
se det
Det må jeg se at få rettet.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-01 07:39

"Arne Keller" <arne.keller@get2net.dk> skrev :

>Er det billedet ?
>eller teksten generelt ?

Dine tekster er som vanligt gode , men farvevalget , kombineret med
baggrunden gør at jeg har svært ved at læse det uden at anstrenge mine
øjne.

>Hvis det er billedet, må jeg vel lave et nyt

Hehe - det har jeg overset at kommentere

>Det var oprindeligt en hurtig skitse, som nok har fået lov at overleve
>for længe.

Sådan er mine egne sider også tit, ting tager jo den tid ting tager

well- jeg må strukturere videre , fyfasan jeg er træt at at crimpe
stik
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-03-01 08:05

Check evt. www.biltema.dk ud. De skulle have fair priser.

--
Bjarke Andersen

Fra : JeHj

Dato : 27-03-01 19:25

De findes i Kabelbiksen til kr. 150.-, Kabelbiksen er min WEB butik der har
Alt i kabler, stik og underlige dimser. www.kabelbiksen.dk

JeHj

Fra : JeHj

Dato : 27-03-01 21:26