MS Windows
briani 27239
Musen strejker
Fra : Jensen

Dato : 01-05-03 17:30

Ganske uden påviselig grund er min mus gået i strejke. Kører win 98
se, har geninstalleret musedriver, men uden resultat, og kan heller
ikke kalde min internetudbyder op. Har tænkt på, om jeg skal forsøge
at løse problemet ved at geninstallere Windows, men vil først høre
gruppens mening. Venligst Jørgen Jensen.

Fra : BJ.DK

Dato : 01-05-03 18:45

"Jensen" <ppanter(nospam)@City.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at løse problemet ved at geninstallere Windows, men vil først høre
> gruppens mening. Venligst Jørgen Jensen.

Har du også prøvet med en anden mus? - Den kan jo være gået i stykker....

Børgesen

Fra : KM

Dato : 01-05-03 20:11

Er det en trådløs mus. Det kunne være batterierne skulle skiftes.. LOL

KM

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-05-03 20:21

> Ganske uden påviselig grund er min mus gået i strejke.

Det er første maj - den er ude at fulde sig

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup