MS Windows
briani 27239
adgangsproblem !
Fra : gc

Dato : 01-05-03 06:58

Jeg har overdraget min XP maskine til en anden på kontoret.
Men han har nu adgang til en filserver som jeg bruger,
maskinen husker åbenbart mit brugernavn/password
selv om han logger på med et nyt brugernavn.
han kan få direkte adgang via "netværksteder"

Er der ikke et sted hvor man kan "ryde" den slags.
jeg har rydet alt i explorer uden held.

Fra : Christian

Dato : 01-05-03 11:23

"gc" <snyd@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv om han logger på med et nyt brugernavn.
> han kan få direkte adgang via "netværksteder"
>
> Er der ikke et sted hvor man kan "ryde" den slags.

Der gemmer sig en del i flg. 3 filer:

registry.daz
hiberfil.sys
pagefile.sys

Jeg har også prøvet at "rydde" op men XP husker stadig, derfor søger jeg også et godt råd,
alternativ er en diskformattering og genindstilling af XP