MS Windows
briani 27239
Ændre serial key
Fra : Nicolai Sørensen

Dato : 30-04-03 12:17

Hej NG

Er der nogen der ved hvordan man ændre serial keyen i Windows XP Pro DK,
altså jeg tastede en ind dengang jeg instalerede win, men vil erstatte den
med en anden.

//Nicolai

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-03 12:28

Hej!

"Nicolai Sørensen" wrote:

> Er der nogen der ved hvordan man ændre serial keyen i Windows XP Pro DK,
> altså jeg tastede en ind dengang jeg instalerede win, men vil erstatte den
> med en anden.

Virker Windows-update da ikke?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-04-03 14:22

> Virker Windows-update da ikke?

*LOL*

Per

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-03 23:19

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Suck, squeeze, bang, blow"

No-blow - smoke

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-04-03 12:45

"Nicolai Sørensen" <nic@ladelund.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvordan man ændre serial keyen i Windows XP Pro DK,
> altså jeg tastede en ind dengang jeg instalerede win, men vil erstatte den
> med en anden.

Ja, jeg ved det godt, har gjort det flere gange

Claus

Fra : Kent

Dato : 30-04-03 14:19

> [...]
> altså jeg tastede en ind dengang jeg instalerede win, men vil erstatte den

Der er vist en indforstået regel om, at man ikke hjælper folk med
piratkopier. Brug i stedet for andre nyhedsgrupper oprettet til dette
formål.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-04-03 14:43

Kent 's insignificant opinion was stated in: b8oift$otd$1@sunsite.dk

> [...]
>
> Der er vist en indforstået regel om, at man ikke hjælper folk med
> piratkopier. Brug i stedet for andre nyhedsgrupper oprettet til dette

Ja prøv at spørge nogle af de slemme drenge, dem som tager dine penge og
giver dig tvivlsomme programmer med spyware osv, microsoft for eksempel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;328874

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Kent

Dato : 30-04-03 14:48

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja prøv at spørge nogle af de slemme drenge, dem som tager dine penge og
> giver dig tvivlsomme programmer med spyware osv, microsoft for eksempel:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;328874

Du har ret

Fra : Pico

Dato : 30-04-03 16:10

Nicolai Sørensen wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved hvordan man ændre serial keyen i Windows XP Pro
> DK, altså jeg tastede en ind dengang jeg instalerede win, men vil
> erstatte den med en anden.

Ja det ved jeg godt. Se din post.