MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
PC cracker
Fra : Erik Mark Nielsen

Dato : 29-04-03 16:53

Hej NG

Mit pc med win xp fryser fuldstændigt en gang i mellem og jeg er nødt til at
genstarte.
Jeg kigger i logboggen, der anfører ACPI fejl. Hvad er der galt og hvad kan
jeg gøre.

Erik

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-04-03 23:56

Erik Mark Nielsen skriver bl.a.:

> Jeg kigger i logboggen, der anfører ACPI fejl.

Det er Avanceret konfigurations- og strømforsynings-grænseflade.
Søg selv på MS-support på den nøjagtige fejlmelding/kode.

--
Niels P Sønderskov
npsonder @ skov.mail.dk

Fra : Leony

Dato : 30-04-03 14:33

"Erik Mark Nielsen" <emark@has.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kigger i logboggen, der anfører ACPI fejl. Hvad er der galt og
> hvad kan jeg gøre.

Måske kan du finde lidt hjælp til ACPI her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/