MS Windows
briani 27239
microsoft visuel machine
Fra : knoglen

Dato : 29-04-03 15:37

hej

jeg har et problem med min xp pro jeg kan ikke se internetsider hvor der
intergrerede javafiler , jeg får en besked på at microsoft visuel machine
ikke er installeret hvor får man den fra

på for hånd TAK

knoglen

Fra : John H.

Dato : 29-04-03 15:43

On Tue, 29 Apr 2003 16:36:41 +0200, "knoglen" <knoglen@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>intergrerede javafiler , jeg får en besked på at microsoft visuel machine
>ikke er installeret hvor får man den fra

MS virtual machine er udgået. Du kan eventuelt downloade Suns JRE
Kan findes her:
http://java.sun.com/getjava/manual.html

Fra : Janner

Dato : 29-04-03 15:49

"knoglen" <knoglen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> intergrerede javafiler , jeg får en besked på at microsoft visuel machine
> ikke er installeret hvor får man den fra

Google er din ven .... søg efter "download virtual machine" og hvad du
søger skal du finde

Det er LEth

JAn

Fra : TK