MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hjælp til ACDSee 5.0
Fra : JB [2k]

Dato : 29-04-03 08:29

den køre fint, når den ikke skal arbejde med så mange filer, men så snart
jeg åbner et bibliotek med mange filer, starter det op og ca 3 sek. efter
lukker programmet ned ( det er ver. 5.0 )

hvad kan det være og kan jeg gøre noget for at den ikke lukker ned ??

plz hjælp

johnny

Fra : paul

Dato : 29-04-03 23:10

JB [2k] wrote:
> [...]
> lukker programmet ned ( det er ver. 5.0 )
>
> hvad kan det være og kan jeg gøre noget for at den ikke lukker ned ??

ACDsee har maintenancefunktioner hvor Thumbnail databasen optimeres. Prøv og kig efter
Tools, Database, maintenance eller noget i den stil

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 00:36

paul skrev:

> ACDsee har maintenancefunktioner hvor Thumbnail databasen
> optimeres. Prøv og kig efter Tools, Database, maintenance eller
> noget i den stil

Eller prøv ACDsee 5.01.

Madsen.

Fra : Michael von Thun

Dato : 03-05-03 07:13

"JB [2k]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> johnny
>
> Hej Johnny.
> Tja, det mest naturlige vil være at oprette flere mapper og fordele dine
billeder i. ACDSee er ikke ret god til at håndtere store eller mange filer,
som du også selv er inde på.
Mvh. Michael.

Fra : JB [2k]

Dato : 03-05-03 15:09

det hjalp med en opgradering til 5.0.1 ... nu er der inge probs

tak for hjælpen

johnny