MS Windows
briani 27239
Kender du denne fil ?
Fra : Kispus

Dato : 28-04-03 13:38

Hej alle!
Er der nogen der kan fortælle mig noget om følgende fil ?
"RedSherrif tracking Cookie"
Den lå i: Documents and Settings.

Det er nu 2, gang at Ad-Aware6 fanger den !
Kører med Norton Antivirus og Firewall,
(Måske ikke sat rigtigt op?? )
Win XP
AMD 700 Mhz
320Mb Ram

vh. John

Fra : Leony

Dato : 28-04-03 13:59

"Kispus" <Kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan fortælle mig noget om følgende fil ?
> "RedSherrif tracking Cookie"
> Den lå i: Documents and Settings.

Spyware.

Måske denne side kan hjælpe lidt:
http://www.cexx.org/sheriff.htm

Hvis du vil læse lidt mere, så prøv at søge efter red sheriff via Google
Groups.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kispus

Dato : 28-04-03 15:14

> [...]
>
> Måske denne side kan hjælpe lidt:
> http://www.cexx.org/sheriff.htm
>
> Hvis du vil læse lidt mere, så prøv at søge efter red sheriff via Google

Siger tak til Leony, men hvordan gør jeg dette: ??
Solutions:
The most obvious (if not user-friendly) solution is to disable Java in your
web browser.
Mvh. John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-04-03 19:45

Kommer an på din Browser. I IE, Tools | Internet Options | Security.