MS Windows
briani 27239
PC fryser
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-04-03 09:46

Hej

Jeg har lige samlet en pc, så jeg har en ekstra.maskine
Der er imidlertidig opstået et problem, som gør at windows fryser hver gang.
Der går op til 15 minutter, så fryser pcen, og jeg bliver nød til at slukke
pcen for at komme videre.......

Min konfiguration er:
Aopen AK 77 333
256 pc2700
256 pc2100
Asus 7700 geforce 2
10/100 netkort
1400 amd cpu
80 gb maxtor hardisk
Windows 98 se

Jeg har forsøgt at kun køre med hver ramblok alene, samt opdateret bios, men
intet ser ud til at hjælpe, jeg håber der nogen herinde der kan hjælpe.
På forhånd tak.
Jesper

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-04-03 11:41

On Mon, 28 Apr 2003 10:46:09 +0200, "Jesper Nielsen"
<faust@oncable.dk> wrote:

>Jeg har forsøgt at kun køre med hver ramblok alene, samt opdateret bios, men
>intet ser ud til at hjælpe, jeg håber der nogen herinde der kan hjælpe.
>På forhånd tak.

Har du installeret alle drivere til dit bundkort?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-04-03 12:44

Hej

Jeps de er installeret...........
Jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 28-04-03 14:54

"Jesper Nielsen" <faust@oncable.dk> skrev i

> Jeps de er installeret...........
> Jesper

Prøv at tage den ene RAM klods ud, nogen maskine har det med at opføre sig
på forskellige måder, bl.a. fryse når der er forskellige RAM klodser i
maskinen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-04-03 23:00

Problem er løst - konflikten skyldes netkortet.
Jesper