MS Windows
briani 27239
XP "taber" tastaturet-hjælp!
Fra : Kispus

Dato : 27-04-03 22:23

Hej, er der nogen der har et svar på følgende:
Når Pc,en har været tændt et stykke tid,
er der pludselig ikke noget tastatur, hvis jeg så genstarter,
så kan den ikke finde tastaturet, men hvis jeg derimod
lukker helt ned, ja så finder den det ved opstart, og så er
der ingen problemer med at skrive (som nu)
I enhedshåndtering står der, virker korrekt, og
det hjælper heller ikke at Opdater driver.
Det er strømmen fra og starte igen.
Mvh. John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-03 22:49

"Kispus" <Kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ingen problemer med at skrive (som nu)
> I enhedshåndtering står der, virker korrekt, og
> det hjælper heller ikke at Opdater driver.

Jeg har oplevet noget lignende. Det var simpelthen tastaturet, som var
defekt. Det blev gradvis værre og værre og jeg måtte hive stikket ud og
sætte i igen osv. Efter nyt tastatur har problemet ikke været der en eneste
gang.

Kurt

Fra : Kispus

Dato : 27-04-03 23:05

> [...]
> defekt. Det blev gradvis værre og værre og jeg måtte hive stikket ud og
> sætte i igen osv. Efter nyt tastatur har problemet ikke været der en

Det troede jeg også, men jeg har 2 af slagsen, Lite-on SK 2500
og begge opfører sig ens.Jeg har ikke konstateret fejl når jeg mailer
frem og tilbage, men kun når jeg har ladet Pc,en stå uberørt i halve/hele
timer.
Jeg har lige kørt Ad-Aware 6, den fandt 2 filer, som nu er slettet,
og tastaturet kører endnu, hvis det kommer igen prøver jeg
med et alm. standard tastatur.
John

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-04-03 10:19

"Kispus" <Kispus@bluemail.dk> wrote in message

> [...]
> og begge opfører sig ens.Jeg har ikke konstateret fejl når jeg mailer
> frem og tilbage, men kun når jeg har ladet Pc,en stå uberørt i

Hmmm... Bruger du standby eller noget andet power management? Og er
keyboardet USB eller PS2?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Kispus

Dato : 28-04-03 13:30

> Hmmm... Bruger du standby eller noget andet power management? Og er
> keyboardet USB eller PS2?
>
> /H3nrik!

Bruger ikke standby eller andet ! Instalerede og kørte Ad-Aware6,
den fandt 2 filer som jeg slettede, siden har der ikke være noget.
Det kom altid når jeg ikke havde rørt Pc,en i halve/hele timer,
nu har den kørt i 3 timer og jeg kunne mærke at den reagerede lidt
langsommere,
jeg kørte så Ad-Aware igen og den fandt så en fil
der hedder: RedSherrif tracking Cookie
Den lå i: Documents and Settings ????????
Laver lige en ny tråd og spørger om nogen kender den !
Mvh John