MS Windows
briani 27239
.rm-filer
Fra : Marianne

Dato : 27-04-03 21:30

Hej

Muligvis forkert gruppe ....?

Jeg har nogle .rm-filer, som jeg ved kan høres med RealPlayer.

Jeg har også netop fået en ny pc, og jeg vil nødig installere RealPlayer på
den, da min erfaring er, at programmet 'sviner' temmelig meget.

Kan .rm-filer afspilles vha et andet program?

mvh
Marianne

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-04-03 22:12

On Sun, 27 Apr 2003 22:30:28 +0200, Marianne wrote:

> Muligvis forkert gruppe ....?

Software til Windows... jo, den skulle være god nok :)

> Jeg har nogle .rm-filer, som jeg ved kan høres med RealPlayer.

Nemlig.

> Jeg har også netop fået en ny pc, og jeg vil nødig installere RealPlayer på
> den, da min erfaring er, at programmet 'sviner' temmelig meget.

Tjae... Jeg synes nu ikke at RealOne er så slem. Opsætningen skal godt
nok lige "holdes i ørerene" og programmet skal ha' at vide at man _ikke_
vil se reklamer og så er den til at styre.

http://makeashorterlink.com/?Z23D25B54

> Kan .rm-filer afspilles vha et andet program?

Ja, MediaPlayer Classic http://vobsub.edensrising.com/ kan godt. Dog
kræver det at Real-codec'et er installeret og det får man ved at
installere.... Real :-/

--
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-04-03 22:17

Fra : Leo.E

Dato : 28-04-03 17:20

"Marianne" <hoyen@lundbak.dk> wrote in message news:<3eac3de4$0$10374$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> den, da min erfaring er, at programmet 'sviner' temmelig meget.
>
> Kan .rm-filer afspilles vha et andet program?

Prøv det her:www.newfreeware.com/search.php3?q=rm+files+to+mpeg
Hilsen: Leo

Fra : Kent

Dato : 28-04-03 18:19

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Marianne" <hoyen@lundbak.dk> wrote in message

> Prøv det her:www.newfreeware.com/search.php3?q=rm+files+to+mpeg
> Hilsen: Leo

Er vi så ikke ude i noget trial software med begrænset levetid kontra
realplayer, som er gratis og virker altid? Jeg spørger fordi jeg "orkede"
ikke at teste dem..