MS Windows
briani 27239
lukke Windows XP?
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-03 20:06

Hej NG

Hjælp jeg kan ikke lukke windows. Når jeg beder den om det, så lukker den
godt nok ICQ, office bjælken og alle de andre programmer jeg har kørende i
baggrunden, men den lukker ikke vindows ned. jeg er nødt til at slukke på
stikkontakten hver gang.

Opstart tager 7 minutter

Nogen løsnings forslag?? (gerne i et sprog som selv en idiot kan forstå -
blot så jeg også har en chance

Peter

Fra : Kent

Dato : 27-04-03 21:09

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Opstart tager 7 minutter
>
> Nogen løsnings forslag?? (gerne i et sprog som selv en idiot kan forstå -

Hvor meget ledig plads har du på dit c-drev? Det kan måske skyldes, at
hukommelsesfilen ikke har nok plads.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-03 23:48

"Kent" <ingenmail@pgaspam.com> wrote in message

> Hvor meget ledig plads har du på dit c-drev? Det kan måske skyldes, at
> hukommelsesfilen ikke har nok plads.

Harddisk = 30GB
Brugt = 13 GB
Ledig = 17 GB

Peter

Fra : Ladycatwoman

Dato : 28-04-03 09:48

> [...]
> baggrunden, men den lukker ikke vindows ned. jeg er nødt til at slukke på

Hej Peter.

Du skriver, at den ikke lukker ned. Hvad står der/ er der på skærmen?
Står der " Du kan nu lukke computeren"?? Eller bare intet???

Opstart tager 7 minutter

> Nogen løsnings forslag?? (gerne i et sprog som selv en idiot kan forstå -
> blot så jeg også har en chance

Det var godtnok noget lang tid den tager om at starte op. Hvor mange Ram har
du i? De fleste anbefaler mindst 256 mb til XP.
Derudover kan det være forskellige virusprogrammer m.m. der tager tid at
loade ind.

Skriv lidt mere. Jeg ved ikke så meget, men jeg kan måske hjælpe.

Med venlig hilsen Ladycatwoman

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-04-03 11:53

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> wrote in message

Hej Ladycatwoman
> Hej Peter.
>
> Du skriver, at den ikke lukker ned. Hvad står der/ er der på skærmen?
> Står der " Du kan nu lukke computeren"?? Eller bare intet???

Der er mit normale skrivebord med alle ikonerne

> Opstart tager 7 minutter

> Det var godtnok noget lang tid den tager om at starte op. Hvor mange Ram
har
> du i? De fleste anbefaler mindst 256 mb til XP.

Jeg har 512mb. Processoren er en 800mhz

> Derudover kan det være forskellige virusprogrammer m.m. der tager tid at
> loade ind.

Bruger Norton antivirus, men det er samme udgave som jeg hidtil har kørt med
uden problemer.Det er det der undrer mig. Problemet er opstået pludselig, og
tilsyneladende uden grund. Jeg har heller ikke installeret piratprogrammer
eller lign.

> Skriv lidt mere. Jeg ved ikke så meget, men jeg kan måske hjælpe.

Nej men enhver hjælp og et hvert forsøg modtages med tak

Peter

Fra : Kent

Dato : 28-04-03 15:27

> Nej men enhver hjælp og et hvert forsøg modtages med tak

Måske dette her:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18840