MS Windows
briani 27239
Tjenesten messenger - hjælp
Fra : JB [2k]

Dato : 27-04-03 12:41

jeg får en rimlig belastende meddelelse smidt mit på skærmen ( se billed i
dk.binaer - med samme overskrift i emne )

hvad skyldes denne besked og kan den fjernes så den ikke kommer igen

det er ret så belastende at modtage en sådan besked midt i en klankamp, og
den står midt på skærmen og kan ikke fjernes med mindre jeg går ud i windows
igen.

plz hjælp

johnny

Fra : JB [2k]

Dato : 27-04-03 13:36

fik svar i dk.binaer

TAK til Bjarke

her er hvad der skal gøres :

tryk START >
Kontrolpanel >
Administration >
Tjenester >
(find) Messenger >
Egenskaber (højreklik) >
(lidt nede under) Tjenestestatus TRYK STOP ......
vent ... og tryk OK, så burde det være væk ( håber jeg )

johnny

Fra : Madsen

Dato : 27-04-03 15:30

JB [2k] skrev:

> (lidt nede under) Tjenestestatus TRYK STOP ......
> vent ... og tryk OK, så burde det være væk ( håber jeg )

Ja, så stopper du tjenesten, men næste gang du genstarter kører den
igen, hvis du ikke sørger for at den står til manual eller disabled.

Madsen.

Fra : JB [2k]

Dato : 27-04-03 18:51

øhhh

er der mere der skal slås fra ??

johnny

Fra : M_abs

Dato : 01-05-03 09:06

"JB [2k]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> øhhh
>
> er der mere der skal slås fra ??

Telnet kunne være en god ide. Så kan folk i det mindste ikke komme ind på
din computer af den vej

mvh Morten