MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Iconer på skrivebordet
Fra : Rikki Bjerregaard

Dato : 27-04-03 10:58

Hvordan kan jeg få fjernet ikonet "Recycle Bin" fra skrivebordet i Xp
Jeg ved at det kan lade sig gøre for jeg har haft gjort det før, men kan
desvære ikke huske hvordan...

Rikki Bjerregaard
Virago 535 (2002) & Honda CB400F (1977)
http://users.cybercity.dk/~dsl53562/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-04-03 11:07

On Sun, 27 Apr 2003 11:57:40 +0200, Rikki Bjerregaard wrote:

> Hvordan kan jeg få fjernet ikonet "Recycle Bin" fra skrivebordet i Xp
> Jeg ved at det kan lade sig gøre for jeg har haft gjort det før, men kan
> desvære ikke huske hvordan...

Du kan let fjerne det med TweakUI under punktet "Desktop".
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

--
Lars

Fra : Rikki Bjerregaard

Dato : 27-04-03 11:24

Takker....

Fra : Madsen

Dato : 27-04-03 16:12

Rikki Bjerregaard skrev:

> Hvordan kan jeg få fjernet ikonet "Recycle Bin" fra skrivebordet i
> Xp Jeg ved at det kan lade sig gøre for jeg har haft gjort det
> før, men kan desvære ikke huske hvordan...

Du kan gøre det med gpedit.msc som kan startes via Start > Kør.
User Configuration > Administrative Templates > Desktop: 'Remove
Recycle bin icon from the desktop' som du så stiller til 'Enabled'.

Madsen.