MS Windows
briani 27239
Genvej til "Vis skrivebord" i Windows XP H~
Fra : Poul Erik

Dato : 27-04-03 08:11

Jeg er kommet til at slette genvej til "Vis skrivebord" i Windows XP
Home.
Er der ikke ender kan give mig komando linien, så jeg kan få den igen?

På forhånd tak.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Klaus

Dato : 27-04-03 08:58

"Poul Erik" <lindaa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:r50nav0sjecrq455meriroq5vi77b3ajq3@4ax.com...
> Jeg er kommet til at slette genvej til "Vis skrivebord" i Windows XP
> Home.
> Er der ikke ender kan give mig komando linien, så jeg kan få den igen?

Mit systemdrev er d: og jeg logger på som KH

D:\Documents and Settings\KH\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Klaus

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-04-03 09:05

On Sun, 27 Apr 2003 09:11:27 +0200, Poul Erik <lindaa@mail.tele.dk>
wrote:

>Jeg er kommet til at slette genvej til "Vis skrivebord" i Windows XP
>Home.
>Er der ikke ender kan give mig komando linien, så jeg kan få den igen?

Skriv:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Gem som: Vis skrivebord.sfc
"C:\Documents and Settings\brugernavn\Application
Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Vis skrivebord.scf"
eller hvor du nu har den slags

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-04-03 10:07

> Jeg er kommet til at slette genvej til "Vis skrivebord" i Windows XP
> Home.
> Er der ikke ender kan give mig komando linien, så jeg kan få den igen?

Wintast+D = Minimer alle
Wintast+shift+m = Gendan alle
--
Michael Bach

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-04-03 11:21

Nej.
Wintast+M = Minimer alle
Wintast+shift+m = Gendan alle
Wintast+D = Vis Skrivebord.

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-04-03 14:53

> Nej.

Jeg er rimelig sikker på at "wintast+d" minimerer vinduerne og at
"wintast+shift+m" gendanner dem igen

--
Michael Bach

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-04-03 20:19

Den korrekte betydning er som jeg skrev. Prøv selv, start et program
og åben et modalt vindue. f.eks. en about dialog. Prøv så med hhv.
wintast-m og wintast-d.
IE er god at teste med.

On Sun, 27 Apr 2003 15:52:43 +0200, "Bach|DK|"

Fra : Jørn Hansen

Dato : 27-04-03 20:39

Hej,

har I ikke begge to ret? Jeg synes begge dele virker. Men kan man ikke
bare bruge Wintaste+D til både at minimere og efterfølgende maksimere
siderne. Altså samme kommando til begge funktioner? Det virker
umiddelbart på min maskine med XP Home.

Mvh
Jørn

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-04-03 21:35

> [...]
> bare bruge Wintaste+D til både at minimere og efterfølgende maksimere
> siderne. Altså samme kommando til begge funktioner? Det virker

Det ender med at blive en lang tråd den her:

Prøv dette: Tast wintast+D -> åbn en genvej på skrivebordet -> tast
wintast+d

Det kan man ikke. Men det kan man med wintast+m. Derfor.

--
Michael Bach