MS Windows
briani 27239
diva TA ISDN og XP
Fra : John Nielsen

Dato : 26-04-03 22:49

Kan man få en driver til et ældre Eicon Diva TA ISDN som virker med Win XP

Mvh. Per

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 26-04-03 23:23

>Kan man få en driver til et ældre Eicon Diva TA ISDN som virker med Win XP
[...]

Prøv at se, om dette hjælper: http://www.eksperten.dk/spm/132881 ...

Henrik

Fra : HDJ

Dato : 27-04-03 07:57

Xp understøtter selv Eicon diva,,

/Henrik

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-04-03 09:15

On 27 apr 2003, HDJ wrote something like this :

> Xp understøtter selv Eicon diva,,

Jeg sad i sidste uge og installerede det hos en kammerat. Rigtigt
nok: XP finder og installerer selv Diva'en. Men det software som man
så bruger til at slå linie 2 til efter X% belastning osv, er der jo
ikke?

I det hele taget kunne jeg ikke få den til at køre på 2 linier.

--
Palle Jensen

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-04-03 12:13

Du kan hente software og Firmware her. Jeg vil kraftigt anbefale at køre med
Firmware 2.5 eller højere.

http://www.eicon.com/support/helpweb/dtadk/dk.htm

Jeg ved ikke om Selve programmet kører under XP, men så burde du kunne gøre
det via AT kommandoer.

Jannik