MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejlmeddelelse ved åbning af Windows XP
Fra : Palle Jensen

Dato : 26-04-03 14:25

Ved åbning af Windows XP får jeg følgende meddelelse:

Fill Open Message Window: Findfast.EXE - Ingen diskette

Der er ingen diskette i drevet. Indsæt en diskette i
drev\Device\harddisk3\DR12

Der er 3 muligheder Annuller - Forsøg igen og Fortsæt - når jet trykker på
Fortsæt kommer meddelelsen igen men ved næste tryk forsvinder meddelelsen.

Der er ingen A-drev tilsluttet PC'en.

Hvad er grunden, og hvorden fjerner jeg denne besked?

Venlig hilsen

Palle Jensen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 26-04-03 15:16

"Palle Jensen" <pj@husoddebakken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er ingen A-drev tilsluttet PC'en.
>
> Hvad er grunden, og hvorden fjerner jeg denne besked?

Hej Palle
Jeg får den samme meddelelse.
Jeg har fundet ud af, at det hos mig skyldes Smart office keyboard, som er
driver for Typhoon navigator office xp keyboard.
Jeg kan bare slette den, men det ville være rart hvis vi kunne undgå næsten
hver gang ved opstart.
Jeg venter spændt på et svar fra nogle, der har lidt styr på, hvor vi kan gå
ind og fjerne årsagen til meddelelsen.
hilsen
Jørgen