Access Point
Fra : Bush

Dato : 09-05-03 20:02

Hej, jeg har to computere på et wireless LAN, kan man gøre noget sådan det
kun er mig der kan bruge mit access point? Access Pointet er sat direkte i
mit modem, det er en bredbånds opkopling uden password og brugernavn, det
jeg forstillede mig var om jag kan gøre det sådan det kun er mine 2 ip'er
der kan bruge det.

Kan man det?

--
/Bush

Bush@REMOVEprivat.dk

Fjern REMOVE i email

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-05-03 20:15

"Bush" <Bush@REMOVEprivat.dk> wrote in message
> [...]
> jeg forstillede mig var om jag kan gøre det sådan det kun er mine 2 ip'er

Tjaa, på den computer du ikke vil have til at gå på nettet med, skal du
deaktivere DHCP klienten så den ikke henter en IP fra TDC.. Så skal du bare
sætte den til en eller anden Fast IP.. Men undernetmasken skal være den
samme som din computer, hvis de skal kunne snakke sammen via TCP/IP

Fra : martin@laptop-martin~

Dato : 09-05-03 21:16

In article <3ebbfe1c$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Bjarke Hansen wrote:
> "Bush" <Bush@REMOVEprivat.dk> wrote in message

Mjae... ikke direkte på ip adressen men accesspointet kan sikkert
filtere på mac adressen.
Det er nok mere derhen af du vil.

/Martin
--