USB port HUB 2.0 - med mange porte
Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-05-03 10:43

Noge der ved hvor man kan købe en USB port HUB med mere end 5 porte,
gerne 7, som understøtter USB 2.0 standarden og har ekstern
strømforsyning.

Skal kunne købes via nettet.

Har søgt på edbpriser.dk, men finder ingen der kører 2.0 standarden.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-05-03 11:22

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in message
> [...]
> strømforsyning.
>
> Skal kunne købes via nettet.
>
> Har søgt på edbpriser.dk, men finder ingen der kører 2.0 standarden.

Kan du ikke købe 2 4ports.. Så kobler du dem bare sammem, så har du jo 7
porte!

Men ellers ved jeg det ikke lige.. Din computer har vel også 2 usb udgange..
Så for du 8 porte ud af det

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-05-03 11:51

On Fri, 9 May 2003 12:22:00 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Kan du ikke købe 2 4ports.. Så kobler du dem bare sammem, så har du jo 7
>porte!

I princippet, jo. Men det ser bare ud som om det er billigst at købe
én HUB istedet for to.

>Men ellers ved jeg det ikke lige.. Din computer har vel også 2 usb udgange..
>Så for du 8 porte ud af det

Nej, min computer har kun én USB udgang (tror jeg nok)

(solket 65fv+)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-05-03 11:51

On Fri, 9 May 2003 12:22:00 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

ups. Nej, har lige set i manualen. Den har to porte *SS*

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-05-03 14:35

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in message

> Har søgt på edbpriser.dk, men finder ingen der kører 2.0 standarden.

Der var nu altså en fra adaptec

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1694807892

Fra : Nick

Dato : 10-05-03 16:09