NTP på D-Link 704P køre efter sommertid!?
Fra : John

Dato : 07-05-03 21:45

Jeg har opdateret til nyeste firmware (2.72a - har også prøvet 2.70) og når
jeg synkronisere med ntp1.tele.dk og sætter timezone til +1 (vælger
Copenhagen), så er uret 1 time bagefter!? Jeg går ud fra det er en bug i
firmwaren eller .. ?

John

Fra : martin@laptop-martin~

Dato : 07-05-03 22:06

In article <3eb9703d$0$96916$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, John wrote:
> [...]
> jeg synkronisere med ntp1.tele.dk og sætter timezone til +1 (vælger
> Copenhagen), så er uret 1 time bagefter!? Jeg går ud fra det er en bug i

Eller er det også fordi vi køre på sommertid.. :)

/Martin
--
Segment fault = It's not my fault!

Fra : John

Dato : 07-05-03 23:06

> Eller er det også fordi vi køre på sommertid.. :)

Hehee.. det kan der selvfølgelig være noget om - jeg mente så bare at
routeren kører vintertid istedet (uret på D-Linken er 1 time bagefter)

John