Kan dette købes?
Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 06-05-03 13:47

Hejsa.

Jeg har overtaget en gammel bærbar, som indeholder et PCMCIA-netkort.
Helt konkret et LevenOne, FCP-0103TX, men jeg mangler den lille
kabelstump som konverterer stikket i kortet til et RJ45-stik.

Kan sådan et kabel købes noget steds?

mvh
Flemming

Fra : John H.

Dato : 06-05-03 15:25

On Tue, 06 May 2003 14:47:12 +0200, Flemming Holm Jensen
<fhj@musik.auc.dk> wrote:

> [...]
>Helt konkret et LevenOne, FCP-0103TX, men jeg mangler den lille
>kabelstump som konverterer stikket i kortet til et RJ45-stik.

Jeg var en gang i en lignende situation med et PCMCIA kort, og jeg
fandt godt nok også et sted på nettet hvor jeg kunne finde kablet (har
desværre mistet adressen), men det viste sig at være billigere at købe
et nyt kort.

John H.

Fra : John Doe

Dato : 07-05-03 11:13

Det er helt sikkert billigere og nemmere at købe hele pakken igen -
desværre!

Mvh

Ken

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-05-03 16:28

Flemming Holm Jensen wrote:
> [...]
> et PCMCIA-netkort. Helt konkret et LevenOne,
> FCP-0103TX, men jeg mangler den lille kabelstump
> som konverterer stikket i kortet til et RJ45-stik.

Som John påpeger er den ret dyr fra ny, men kan
måske findes brugt på www.dba.dk eller på

Det hedder en dongle og de ser ca. således ud:
http://www.cdromshop.com/cdshop/img.small/p.606449020113.jpg
http://www.cablesnmor.com/images/c40400.jpg

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.