netværksproblem w2k svr (LAN).
Fra : Lars

Dato : 05-05-03 11:05

Hej.

Jeg har et problem med min netværksforbindelse mellem alle mine
arbejdsstationer og min w2k server (incl SP3 og alle opdateringer).
Hvis henter en fil fra serveren til en arbejdsstation kører min LAN
forbindelse fint med 100 mbs, men hvis jeg kopierer en fil fra en
arbejdsstation til serveren, så ligger nettet med en load på 1-8%
Jeg har så prøvet, hvor jeg sætter kopieringen igang både fra WS og SVR, men
det er set samme.
Jeg kører med fast IP, og WS DNS peger på SVR.
Dvs. diske, netværk mm kan følge med de 100mbs, men hvof' fanden har jeg en
begrænsning, når jeg kører den modsatte vej, og problemet har ikke været der
altid ????