Hvordan finder jeg den rigtige port
Fra : HuGo

Dato : 03-05-03 21:09

Jeg har et spil som jeg jeg gerne vil spille online, men jeg har på
fornemmelsen jeg skal have forwarded en port i min router, problemet er at
jeg ved ikke hvilken port spillet benytter, så jeg vil høre om der findes et
program (og hvad navnet på det er ) hvor man kan se hvike porte der er i
brug og hvad de evt bliver brugt til, så jeg kan finde frem til den port der
skal forwardes.
Routeren er en Cisco677, hvis der evt skulle findes en kommando til den (via
telnet), så man kan se det jeg søger den vej.

---
(www.grisoft.com))

Fra : Jens

Dato : 04-05-03 21:46

"HuGo" <dsl84351NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(via
> telnet), så man kan se det jeg søger den vej.

Prøv evt. "NETSTAT -a" i en kommando-prompt.

Jens