TopCom204 og MSN Messenger 5
Fra : John Doe

Dato : 02-05-03 19:54

Hej alle,

virker ovenstående?
Jeg kan sgu ikke få det til at spille ...
Jeg må have overset noget - routeren er jo en uPnPér ....

På forhånd tak,

Fra : Søren \( 9800 \)

Dato : 02-05-03 20:51

"John Doe" <jdoe@unknown.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> virker ovenstående?
> Jeg kan sgu ikke få det til at spille ...
> Jeg må have overset noget - routeren er jo en uPnPér ....

Det er noget med et flue ben under avanceret , i routern kan ikke huske hvor
da det er et halvt år siden jeg fik en kammerats til at køre
Søren

Fra : John Doe

Dato : 02-05-03 22:37

Hej Søren,

tak for svaret, men der er desværre ingen steder i de menuerne under
Avanceret hvori der er noget uPnP der kan krydses af.
Hvis du kommer på svaret eller skulle være hos kammeraten med det løste
problem, så tøv ikke med at notere svaret herinde.

Tak for forsøget,

Fra : John Doe

Dato : 02-05-03 23:09

Hej igen Søren,

det kunne måske være, at du har haft fat i Zyxel-router med UPnP??

Fra : Søren \( 9800 \)

Dato : 03-05-03 21:19

> Hej igen Søren,
>
> det kunne måske være, at du har haft fat i Zyxel-router med UPnP??

Nej det var en topcom 104 , jeg har lige købt en selv og nu kunne jeg se
hvad det var jeg lavedet , du går ind i routerens opsætning Advanced
Settings så ude til højer er der en knap der hedder administrator settings
tryk på den , så næsten i bunden af den side der kommer frem er der et sted
hvor du kan sætte et flue ben i Enabel Upnp Function , husk så at trykke på
submit ( der er en knap lige over det sted hvor der står submit i bunden ,
hos mig kan man næsten ikke finde den ) .
Hvis du køre Win xp skal du også slå firewalen fra.

Det køre her.
Søren

Fra : HenrikBS

Dato : 07-07-03 20:45

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 07-07-03 21:25

Nej det var en topcom br 104 den har nemlig UPnP.
Det var mig der huskede forkert
Søren