Deling af DVD drev over netværk
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 28-04-03 21:23

Hej i gruppen,

Jeg har to computere i netværk (gennem en router) begge med XP.

Jeg har kun DVD drev i den ene og har nu forsøgt at dele dette drev til den
anden pc. Det går også meget godt drevet kan ses. Men jeg kan ikke køre DVD
skiver, hvor jeg jeg skal vælge i menuer (interaktiv DVD) til min datter.

Kan det ikke lade sig gøre, eller hvad skal jeg helt korrekt gøre for at det
virker ?

mvh Johnny Haugaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-05-03 11:38

In news:3ead8d7c$0$31953$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, Johnny Haugaard
<hau@image.dk> wrote:

> Kan det ikke lade sig gøre, eller hvad skal jeg helt korrekt gøre for
> at det virker ?

Du skal sandsynligvis "mounte" det tilkoblede DVD-drev, så det "ligner" et
ægte fysisk drev og ikke bare en almindelig netværksressource. Måske du kan
finde noget her: <http://www.daemon-tools.com>.

--
-Jens B.